FIZETÉSI ÉS LEMONDÁSI FELTÉTELEK KÉTPÁVA VENDÉGHÁZ
A vendégek kapcsolatfelvételének megkönnyítése érdekében ajánlatkérő menüpontot üzemeltetünk a www.ketpavavendeghaz.hu weboldalon amely megtalálható a kapcsolatok menüpont alatt.
Kérjük a foglalni szándékozó vendégeket, hogy a foglalási rendszerben szíveskedjenek megadni igényeiket.Az adatokat pontosan és értelemszerűen kitölteni szíveskedjenek, különös tekintettel az elérhetőségek (telefonszám és e-mail) helyes megadására!
A foglalásban megadott adatok helyessége a vendég felelőssége. Visszaélések elkerülése végett, amennyiben a vendég a foglalásban megadott telefonszámon, ill. email címen nem elérhető, vagy az elérhetőség helytelennek bizonyul, és így nincs lehetőség a foglalás jogszerűségének megerősítésére, a Kétpáva Vendégház fenntartja a foglalás törlésének jogát, mellyel az elszállásolásra vonatkozó jogigény is megszűnik.
– Kérjük vendégeinket, hogy a szálláshellyel kapcsolatos bármilyen kérésüket az „ Üzenet” rovatba írják be.
– Kérjük azon vendégeinket, akik gyermek(ek)kel érkeznek, hogy a gyermek(ek) életkorát is szíveskedjenek megadni.
– Telefonon keresztül csak információt tudunk biztosítani.
– Foglalása csak e-mailben történő megerősítéssel és azt követően írásos visszaigazolásunk alapján válik véglegessé.
– Ajánlattételünk nem minősül visszaigazolásnak!
A foglalást követően, a szállásfoglalást leadó vendég elismeri, hogy a fizetési és lemondási feltételeket megismerte, és azokat elfogadja.
Előleg fizetése: A foglalások véglegesítéséhez előleg megküldése szükséges.
Az előleget kérjük, hogy a visszaigazolásban megadott határidőig átutalni szíveskedjenek. Ez a határidő általában: 24-48 óra.
Amennyiben az előleg fizetése az adott határidőig nem kerül kiegyenlítésre, úgy ez esetben a foglalást töröljük!
Az előleg megfizetése után kérjük, hogy küldje vissza részünkre a számla kiállításához szükséges adatokat:
Az előleg befizetőjének a neve, lakcíme, irányítószáma.
Szállásdíj fizetési esedékessége: A szállásdíj fennmaradó része a helyszínen, érkezéskor fizetendő készpénzben, vagy helyben azonnali átutalás formájában.
Az előleg összege:
Az előleg: a teljes foglalási szállásdíj 30 % , de minimum 1 éjszakának megfelelő szállásdíj.
Akcióinkban , kedvezményes időszakokban ettől eltérő összeg is igényelhető , amelyet jelezni fogunk az ajánlatunkban és az azt követő visszaigazolásunkban.
Az előleg fizetésének lehetőségei:
- Banki átutalással
- Készpénzes befizetés a közvetlenül a számlavezető bank, a A CIB bankfiókban, vezetett számlára
Ad. 1./
Az előleget a visszaigazolásunkban megadott számlaszámra kérjük átutalni: Átutalás esetén a közlemény rovatba kérjük tüntessék fel: Név ( amellyel a szállást lefoglalták )
Figyelem! Ha a befizető más, mint a szállás lefoglalója, akkor kérjük, írják rá a közlemény rovatba a szállásfoglaló nevét!
Ennek hiányában nem tudjuk beazonosítani az ÖN befizetését.
Ad. 2./
Készpénzes befizetés a közvetlenül a számlavezető bank, a CIB Bankfiókban, vezetett számlára
Ebben az esetben az előleg befizetést költség terheli.
Ha az előleg befizetésnek ezt a módját választják kérjük, hogy a befizetés költségével szíveskedjenek megemelni az előleg összegét.
Amennyiben ezt elmulasztanák, úgy a díj érkezéskor felszámítása kerül!
Kérjük, hogy az előleg befizetése előtt olvassák el a fizetési és lemondási feltételeket!
Az előleg vagy a teljes szállásdíj megérkezésekor visszaigazoló e-mailt küldünk Önnek!
Bejelentkezés és kijelentkezés
A szálláshelyet érkezés napján 14.00-17.00 óra között lehet elfoglalni és elutazás napján 10.00 óráig kérjük elhagyni. Eltérő igény esetén kérjük vegyék fel a kapcsolatot a tulajdonossal.
Adatkezelés, számlázás: Az érvényes foglaláskor meg kell adni a vendég kapcsolattartójának telefonszámát, amit bármilyen probléma, felmerülő fontos kérdések esetére kapcsolattartásból a vendég/vendégek távozásáig megtartunk.
A szállásadóknak adatszolgáltatási kötelezettségük van az MTÜ (https://mtu.gov.hu/) felé. Érkezéskor a vendég köteles a szállásadónak átadni adatfelvétel céljából (BM okmányolvasóval) a személyes dokumentumait (útlevél vagy személyi igazolvány, lakcímkártya). A kötelező adatszolgáltatásról itt olvashat részletesebben : https://vizainfo.hu/szallashelyek.
Amennyiben nem szeretné az okmányait átadni a szálláshely tulajdonosának, előzetes vendégadat-rögzítésre is jogosult a vendég saját maga által. Az ehhez szükséges eljárást itt töltheti le/olvashatja:
https://info.vendegem.hu/media/uploads/dokumentumok/sci_vendeg.pdf.
Mivel a NAV követelmény előírja a szolgáltatónak a számlázási kötelezettséget, és a számla kötelező eleme a számlázott fél neve és címe, valamint ha cég, akkor annak adószáma is, továbbá mivel e-számlát állít ki a tulajdonos, ezen kötelezettség teljesítéséhez szükségünk van az Ön lakcímkártyájára és e-mailcímére abban az esetben is, ha a vendég regisztrálja a vendégeket a Vendégem programban előzetesen. Amennyiben nem óhajtja átadni a tulajdonosnak a lakcímkártyáját, e-mailben is elküldheti a számlázási címet , nevet a ketpava.vendeghaz@gmail.com e-mailcímre.
A tulajdonos kijelenti, hogy a vendég/vendégek adatait nem használja fel más célból, csakis és kizárólag a fenti kötelezettségekhez, valamint a tulajdonos nem tárolja az adatokat nyomtatott formában. A számítógépen tárolt adatok addig tárolódnak, amíg a reklamáció lehetősége el nem évül.
Felhívjuk kedves vendégeink figyelmét, a vendég részére történt kulcsátadás a szálláshely elfoglalásának kezdetét jelenti.
Amennyiben a vendég a foglalásában megadott időpontnál korábban szeretné a már elfoglalt szálláshelyet elhagyni, a vendég a foglalás teljes időtartamának megfelelő szállásdíjat köteles megfizetni.
A kijelentkezéskor a szobakulcsot kérjük leadni a tulajdonosnak, vagy előre egyeztetett megbízottjának.
Lemondási feltételek és időpont módosítás:
Az előleggel megerősített foglalások lemondása esetén az alábbi szabályok érvényesek:
Az előleg mértéke : általános esetben: a teljes foglalási szállásdíj 30 %-a, de minimum 1 éjszakának megfelelő szállásdíj.
Amennyiben a vendég az érkezési napot megelőzően legalább 15 nappal korábban, írásban lemondja a foglalását, úgy ez esetben a befizetett előleg teljes összegét visszatérítjük.
Az érkezési nap előtti 14-4. napon belüli lemondás esetén bánatpénz megfizetésére igényt tartunk.
A bánatpénz összege megegyezik a befizetett előleg 50%-ának összegével.
Az érkezési nap előtti 4.naptól az érkezés előtti napon belüli lemondás esetén bánatpénz a teljes befizetett előleg összegével megegyezik.
Lemondást csak írásos úton tudunk elfogadni. Lemondás nélküli ” meg nem jelenés ” esetében, a szállásfoglalást felhasználtnak tekintjük és a teljes foglalási díj fizetendő.
Ha a lemondás az érkezés napján történik, vagy a vendég a visszaigazolt tartózkodási időn belül egy későbbi napon érkezik meg vagy korábban távozik, köteles a teljes lefoglalt időszakra járó visszaigazolt összeg 100%-át megfizetni.
Időpont módosítást csak egyedi elbírálás alapján tudunk biztosítani, amelynek feltételei a foglaltság alapján kerülnek megállapításra.
Közvetítők által értékesített foglalásokra vonatkozó feltételek: A vendégház saját honlapján található információk irányadóak minden egyéni, nem közvetítő által érkezett foglalásnál. Más csatornákon lévő, esetleges különbözőséget nem áll módunkban teljesíteni. Ezek különbözőségéért, az ebből eredő esetleges károkért szálláshelyünk semmilyen felelősséget nem vállal.
IGAL, 2023.05.10.